Brend Menadžment - LETO 2011

Budući da se sličnost među proizvodima povećava, kompanije se okreću brendiranju kao načinu da se kreira naklonost prema njihovim proizvodima i uslugama. Brendiranje je bilo osnovni faktor uspeha dobro poznatih proizvoda poput Coca-Cole, McDonaldsa, Kodaka i Mercedesa. vreme je da i druge kompanije počnu da koriste brendiranje na sofisticiran način. Neke kompanije su to i učinile... Best Western, Holiday In, Du Pont, Siemens, GE. Brendiranje je zapravo obećanje da će kompanija kreirati i isporučivati svoju ponudu na određenom nivou usluge. Obećanje koje stoji iza brenda postaje motivaciona snaga za sve aktivnosti kompanije i njenih partnera.




Telenet ponuda vezana za brend menadzment vezana je za vodjenje ciljne kampanje na period od 4-6 meseci za TURISTICKE AGENCIJE izmestanjem usluga velikog broja sajtova (preko 500 turistickih domena u Srbiji). Prostije receno, u grupi od 500 domena nalazi se turisticka ponuda preko 6000 objekata u 15 zemalja CEE regiona, kao i preko 3000 aranzmana turistickih agencija.


Izgled Funkcionalne veze odnosa

 
Mi trazimo agenciju koja je zainteresovana za brend menadzment tako da se na svih 500 sajtova u zaglavlju postavi njihov logo kao da su oni vlasnici sajtova.

Kroz aktivnosti Call Centra ugovorom se precizira da svi upiti za rezervacije (LETO 2011) budu prosledjeni na email ili faks te tursticke agencije na dalju obradu
.

 

Primer emaila koji se prosledjuje Agenciji na dalju obradu

 
Tokom 2010 godine Call Centar je primio preko 30.000 poziva za 4 meseca i preusmerio preko 17.000 upita za rezervaciju letovanja ugovorenoj agenciji.

Na ovaj nacin ugovorena agencija dobija ciljnu e-marketing kampanju gde se njena promocija vodi na 500 domena i gde posetioci sajtova razvijaju pozitivnu svest o toj agenciji, a agencija specijalizuje svoje agente za poslovanje B2B, B2C, B2E.
.
 


Rad u Call Centru je automatizovan sto znaci da  u zavisnosti od projekta agenti koriste i drugaciji software. Na slici mozete videti account sistem na osnovu koga se vidi statistika primljenih IN informacija po agentu. U zavisnosti od zahteva Brend Menadzment kampanja "LETO 2009" moze biti organizovana tako da svi audio snimci po zavrsetku vodjenja kampanje a i toku njenog trajanja budu snimljeni ili hostovani na posebno zasticenom sajtu. Oprema kojom raspolazemo za telemarketing prodaju belezi sve pozive u Call Centru i snima ih na posebni server, a sve u cilju vece profesionalizacije servisa i usluga poslovnog klijenta.

Nas moto je jednostavan a on je:
"Good connection for better communication".   

Ugovor o marketing promociji i prodaji informacija vezanih za letovanje kosta za 4 meseca aktivnog vodjenja kampanje oko 1.500 EUR, dok se sa druge strane ROI (povracaj investicije) procenjuje na maksimalnih 50.000 EUR. Ove brojke su svakako promenljive kao posledica mnogih faktora od kojih je jedna od najaktuelnijih i velika recesija u turizmu, cije ce posledice biti vise sagledive nakon letnje sezone. Ipak, bez obzira sto je broj osoba spremnih na trosenje kucnog budzeta na letovanje pao, Telenet Call Centar svim zainteresovanim agencijama ovom prilikom zeli da ponudi ovu vrstu brend menadzmenta usluge.

Uzimajuci u obzir cenu reklamiranja putem video streaming-a i top banera na pojedinim srpskim sajtovima po ceni od 500 - 1.000 EUR za reklamiranje u periodu od 15-30 dana, razlika u pogledu ocekivanih efekta reklamiranja je ocigledna. Telenet Call Centar konceptualno razvija projekte i kampanje koje su dvosmerne i koje u mnogo cemu specijalizuju nivou usluge turisticke agencije, hotela, restorana ili neke turisticke organizacije grada.

Do sada uspešno smo vodili Brend Menadžment kampanje nekoliko firmi, hotela i turistickih agencija. Telenet Marketing Centar jedini je takve vrste u Srbiji koji kroz veliki broj projekata razvija Hospitality Management u Srbiji. 

Brend menadžment usluge obuhvataju:
- definisanje nove ili promenu postojeće slike nekog brenda na tržištu
- istraživanje tržišta i kvantitativna analiza za proizvodom / servisom
- izrada logo tipa, zaštitnog znaka, maskote
- osmišljavanje i produkcija kampanje - video i audio produkcija
- definisanje terminskog plana i vodjenje mediskog plana promocije reklama
- direktni marketing - kroz aktivnosti Marketing Centra i Kontakt Centra
- izrada web prezentacija i vodjenje e-marketing kampanje
- organizacija dogadjaja, promocija
- priprema i štampa reklamnog materijala na više jezika

Brendovi su značajan deo svih kultura i celokupnog poslovnog sveta. Brendovi pomažu ljudima da donose odluke, kako male, tako i velike. Zahvaljujući njima vi imate poverenja u Bordo koji pijete, Mercedes koji vozite i u mlazni motor Dženeral Elektrika koji podiže avion od kojeg očekujete da vas odveze na željeno mesto. Brendovi su ideje, percepcije, očekivanja i verovanja u svesti potrošača, vaših postojećih i potencijalnih kupaca ili bilo kojeg drugog pojedinca koji može da utiče na vašu organizaciju.

Ukoliko zelite da vam posaljemo ponudu za vodjenje Brend menadzment kampanje potrebno je da nam posaljete zahtev sa kracim opisom na email. Iskreno se nadamo da ce ponuda Brend menadzment kampanje Leto 2011 ove godine imati jos veci nivo specijalizacije.


Нема коментара:

Постави коментар