Ponuda:: Istraživanje tržišta

Cilj istraživanja: Analiza potrošačkih percepcija paketa ponude svežeg mesa i delikatesa u maloprodajnim objektima na tržištu Srbije – uključujući analizu vodećih maloprodavaca kroz dva paralelna istraživanja: 

Tehnika


Dva paralelna istraživanja: 
1. F2F (licem u lice) istraživanje kućnih menadžera (osoba zaduženih za nabavke u domaćinstvu)
2. Mystery Shopping istraživanje (u odeljenjima mesa i delikatesa maloprodajnih objekata)

Instrument – istraživačke teme

1. F2F istraživanje kućnih menadžera
 - mesta kupovine mesa i delikatesa – vrste maloprodajnih objekata
 - frekvencije kupovina mesa i delikatesa prema vrstama maloprodajnih objekata
 - faktori kupovine mesa i delikatesa 
 - razlozi kupovine mesa i delikatesa u određenim vrstama maloprodajnih objekata
 - prednosti / mane različitih vrsta maloprodajnih objekata
 - poznatost proizvođača mesa i delikatesa
 - kupovina različitih proizvođača mesa i delikatesa
 - frekvencije kupovina mesa i delikatesa prema maloprodavcima
 - zadovoljstvo ponudom mesa i delikatesa prema maloprodavcima
 - socio-demografski podaci: pol, godine, obrazovanje, bračni status, radni status, lična i primanja domaćinstva

2. Mystery Shopping istraživanje u odeljenjima mesa i delikatesa
 - prvi utisci o prodajnom mestu (vreme do prvog kontakta, pozdrav prodavaca, ponuđena pomoć)  
 - izgled prodajnog mesta (čistoća, uređenost, materijali sa informacijama o proizvodima) 
 - proizvodi (izloženost, raspored, cene)
 - informacije o uslugama (briga o potrebama kupca, znanje prodavaca, prodajne sposobnosti)
 - opšti utisci
 - specifični standardi čija se ispoštovanost meri, prema zahtevima klijenta
 - informacije o poseti (dan, datum, vreme, broj kupaca, broj zaposlenih).



Uzorak

1. F2F istraživanje kućnih menadžera
 - veličina: 1000 ispitanika, muškarci i žene od 18 do 64 godine starosti, kućni menadžeri
 - reprezentativan prema populaciji gradova koji ulaze u uzorak (veličina i starosna distribucija) 
 - tip naselja: gradska (Beograd, Novi Sad, Subotica, Niš, Kruševac, Kragujevac, Šabac i Valjevo)

2. Mystery Shopping istraživanje u odeljenjima mesa i delikatesa
 - veličina: 44 posete. 22 objekta po 2 posete, posete odeljenjima mesa i delikatesa u trgovinama u definisanim gradovima. Ukupno 26 poseta se obavlja u većim maloprodajnim objektima (super marketi i hipermarketi), 14 poseta se obavlja u većim specijalizovanim radnjama za prodaju mesa i delikatesa – mesarama i 4 posete se obavljaju u malim – lokalnim radnjama)

Vreme trajanja istraživanja 

1. F2F istraživanje kućnih menadžera
 - Pripreme: 10 dana
 - Terenski rad: 14 dana
 - Izveštaj: 10 dana 

2. Mystery Shopping istraživanje u odeljenjima mesa i delikatesa
 - Pripreme: 5 dana
 - Terenski rad: 5 dana
 - Izveštaj: 5 dana days 

Ova 2 istraživačka postupka se odvijaju paralelno tako da je ukupno vreme trajanja istraživanja 34 dana. 

Izveštaj 
1. F2F istraživanje kućnih menadžera
 - PPT file na srpskom jeziku u elektronskoj formi
 - xls tabele sa ukrštanjima na srpskom jeziku u elektronskoj formi

2. Mystery Shopping istraživanje u odeljenjima mesa i delikatesa
 - PPT file na srpskom jeziku u elektronskoj formi

Нема коментара:

Постави коментар